-=-
Menu
Tournaments
Profile
Poll
Latest videos
Latest comments
2017-07-13: "yep, its time t..." -Krzysiek
2017-07-12: "That's an off-t..." -Jelly Jam
2017-07-12: "i'm your venus,..." -Ragnarok
2017-07-12: "she's got ityea..." -Ragnarok
2017-07-11: "still pr0" -Jelly Jam
2017-07-10: "There you go. F..." -Vivando
2017-07-10: "Vetos are now r..." -Vivando
2017-07-08: "or maybe just p..." -Jelly Jam
2017-07-06: "maybe we can re..." -KRSplatinum
2017-07-06: "nah, did not ch..." -Pariah
Latest matches
flag CX [10:06] -t3>flag
flag -t3> [08:04] CXflag
flag CX [10:04] [GpW]flag
flag -t3> [07:04] CXflag
flag CC [01:00] [GpW]flag
flag -t3> [07:21] CXflag
flag CC [15:21] CXflag
flag [GpW] [07:15] -t3>flag
flag -t3> [14:08] [GpW]flag
flag -t3> [09:05] [GpW]flag
Latest forum posts
By: Hope, in: Get to know other jj2 players « JJ2 related2017-07-24 20:09
I scored 4 points in my best match! Two shots, bo...
By: Jelly Jam, in: Get to know other jj2 players « JJ2 related2017-07-24 02:14
I played for my class too! In 8th grade, we played...
By: Hope, in: Get to know other jj2 players « JJ2 related2017-07-23 21:48
Hi everyone, Hope here, though nowadays I use the ...
By: Jelly Jam, in: Get to know other jj2 players « JJ2 related2017-07-23 16:15
Well I played JJ1 but it's not on my old games lis...

JJnet's forum

«Latest posts» «Latest threads» «Search» «User CP»

     pwned by nubka | [q]2011-10-13 22:00
Grytolleavatar
JJnet admin
Posts: 844
86
Johan Bjurstam säger (21:55)
btw dl
who is 35529671?
Hakum CC säger (21:55)
lol?
Johan Bjurstam säger (21:55)
some person in my GG list
i dunno who it is xD
Hakum CC säger (21:55)
JOHAN
DarkLight CC säger (21:55)
yyy
Hakum CC säger (21:55)
U HAVE GG?
;D?
Johan Bjurstam säger (21:55)
tak
Hakum CC säger (21:55)
GIVE ME YOUR NUMBER
XD!
Johan Bjurstam säger (21:55)
35529671
DarkLight CC säger (21:56)
LOL
you saved
yourself or w/e







emo
Replies
DarkLight
CC
avatar
JJnet user
Posts: 83
6
#1 | [q]2011-10-13 22:34
hahahahhahahha Johan, you added yourself xD nubek emo
Loon
CC
avatar
JJnet user
Posts: 186
15
#2 | [q]2011-10-29 13:37
I misread Johan Bjurstam as Justin Bieber LOL