-=-
Menu
Tournaments
Profile
Poll
Latest videos
Latest comments
2017-10-22: "Gauntlet is onl..." -MasterSven
2017-10-22: "Throw elmsuper ..." -Jelly Jam
2017-10-22: "WW is relativel..." -KRSplatinum
2017-10-22: "Or Epitome/ww/b..." -MasterSven
2017-10-22: "bblair/je???you..." -KRSplatinum
2017-10-22: "No bblair, no l..." -Jelly Jam
2017-10-21: "No Urbs, no win..." -MasterSven
2017-10-21: "Haha good job M..." -Slaz
2017-10-21: "haha, well play..." -[GpW]Urbs
2017-10-20: "CDF was on the ..." -Slaz
Latest matches
flag [CDF] [10:04] [GpW]flag
flag [GpW] [07:05] [CDF]flag
flag CX [09:02] -t3>flag
flag CC [13:06] [GpW]flag
flag [GpW] [06:03] [CDF]flag
flag CX [18:00] [GpW]flag
flag -t3> [07:06] [GpW]flag
flag -t3> [03:02] CXflag
flag CX [08:00] -t3>flag
flag -t3> [11:04] [GpW]flag
Latest forum posts
By: pirate, in: Funniest moments! « Forum games2017-12-16 22:07
[22:04:50] TreyLina: ah yeah i think i know why i ...
By: pirate, in: Funniest moments! « Forum games2017-12-16 21:08
[21:01:46] Smoke[NC]: there was supposed to be a s...
By: Jelly Jam, in: Who is the best Serbian player?!? « JJ2 related2017-11-20 03:18
lol welcome back xd
By: Ahmo, in: Who is the best Serbian player?!? « JJ2 related2017-11-20 01:43
Hordy Anyday !! also Arte with radar was hard to ...

JJnet's forum

«Latest posts» «Latest threads» «Search» «User CP»

     TSF Bigjazz | [q]2012-05-06 16:03
zepectavatar
JJnet user

Posts: 107
19
I've heard some rumors that there exist a TSF (1.24) version of bigjazz (high resolution jj2)
I dunno who created it but
Anyone knows where to get it?
Replies
Grytolle
avatar

JJnet admin
Posts: 844
87
#1 | [q]2012-05-06 16:36
SR wrote once that someone was creating it, but that he stopped for some reason.
wumpa
avatar

JJnet user
Posts: 57
4
#2 | [q]2012-05-06 16:36
?wtf
Poke
avatar

JJnet user
Posts: 4
1
#3 | [q]2012-05-06 17:00
What is bigjazz?
King
CX
avatar
JJnet user
Posts: 208
34
#4 | [q]2012-05-06 23:02
im actually wondering why would YOU want a TSF bigjazz in the first place


Player: Air!
Air: ?
Grytolle
avatar

JJnet admin
Posts: 844
87
#5 | [q]2012-05-06 23:26
Because bugfree bigjazz for tsf and 1.23 would be awesome.
King
CX
avatar
JJnet user
Posts: 208
34
#6 | [q]2012-05-07 00:51
SR -> i was talking to artem

Perhaps u should think before u decide to type bs


Player: Air!
Air: ?