-=-
Menu
Tournaments
Profile
Poll
Latest videos
Latest comments
2019-06-22: "Lets get this b..." -A7med
2019-06-16: "Nice tribute F0..." -Vivando
2019-06-13: "Yea, fun little..." -Jelly Jam
2019-06-12: "i found the tim..." -Ragnarok
2019-06-11: "I made a tribut..." -MasterSven
2019-06-09: "you already hav..." -ThunDer
2019-06-09: ""Anyway I ..." -Loon
2019-06-08: "I never said Ra..." -MasterSven
2019-06-08: "Sven sweetie, p..." -King
2019-06-08: "Well Veg, since..." -MasterSven
2019-06-08: "MS:"Imo so..." -Vegito
2019-06-07: "Yeah this gotta..." -ThunDer
Latest matches
flag CX [06:02] -t3>flag
flag CX [10:05] -t3>flag
flag [GpW] [09:07] [CDF]flag
flag [GpW] [05:02] [CDF]flag
flag CX [16:04] [GpW]flag
flag CX [07:03] [GpW]flag
flag [GpW] [08:08] -t3>flag
flag CX [11:09] [GpW]flag
flag CX [18:03] [GpW]flag
flag CX [05:05] -t3>flag
Latest forum posts
By: Borgia, in: CX Internship SchemeClan talk 2019-06-14 09:12
[quote]Our simplest answer however, is that Jety c...
By: ThunDer, in: CX Internship SchemeClan talk 2019-06-14 00:29
m8 we already got we wanted no need to push this f...
By: Ragnarok, in: CX Internship SchemeClan talk 2019-06-13 21:39
Codex.LTD offer a large number of benefits for the...
By: Ragnarok, in: Wall JumpJJ2 related 2019-06-13 21:35
Hi all, Based on a conversation I had with JJ a...
By: Loon, in: CX Internship SchemeClan talk 2019-06-12 22:48
lunch included btw?
More...!
Match: xR vs iP
» Summary « » Description « » Comments « » New comment «
Summary
flag xtreme Rabbits vs Insomniac Players flag
Type:Ladder
Referee:flag DanZeal
Player amount:2on2
Date:2009-11-20 17:15
Score:38:1
Score details:Semi -> 18:1, , JE -> 20:0
Demos:---
Description
This was a CW match!
xR: 5 points.
iP was already at 0 points.

screenscreen
Playlog
Comments
Loon
avatar
2009-12-03 15:37 
Who do you mean? Cooldude? He didnt faked me xD, It was someone else, and My name is now Clone emo
King
avatar
2009-12-01 12:19 
LOL!!
emo

btw loon he fakes everybody he faked me as tTM]Bo4edM or something like that emo
Zoro
avatar
2009-12-01 03:13 
XD WTF!?!?!?
SHANE: 1 kills 30 deaths
emo
Loon
avatar
2009-11-21 18:53 
GG! And do you know something, there is a faker of me emo. He called himself cLoon<xR>. How weard is that?!
zepect
avatar
2009-11-20 18:40 
emo

Edited: 2009-11-20 18:54
ShakerNL
avatar
2009-11-20 18:39 
GG!! emo

Edited: 2009-11-20 18:51
Raul][
avatar
2009-11-20 18:38 
bv radu emo xD emo gg
zepect
avatar
2009-11-20 18:13 
why not? emo
lolZ
avatar
2009-11-20 18:12 
emo Dont hack this site..
Micky
avatar
2009-11-20 18:11 
emo lol emo
zepect
avatar
2009-11-20 18:10 
dont delete my messages or i hack ur pc
Micky
avatar
2009-11-20 18:09 
he is admin lol
zepect
avatar
2009-11-20 18:08 
who deleted my message? emo
Laro24
avatar
2009-11-20 18:06 
Artem, no spam.

gg
lolZ
avatar
2009-11-20 18:06 
emo Well my first clanwar was my best 1 hour.
Micky
avatar
2009-11-20 18:06 
yea, lol
lolZ
avatar
2009-11-20 18:02 
emo Dont spam! emo
RaDu
avatar
2009-11-20 18:02 
emo GG emo
zepect
avatar
2009-11-20 18:01 
emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo emo
Micky
avatar
2009-11-20 17:59 
GG! xD emo

i can eat ---> emo emo emo
lolZ
avatar
2009-11-20 17:59 
we did lol
zepect
avatar
2009-11-20 15:33 
Me too but idk what where
zepect
avatar
2009-11-20 15:16 
whats time now?
New comment
You have to register/log in first. Register
^^^